onsdag 17 februari 2010

Fettisdagen!

Idag vilade jag med undantag för en skön promenad till och från jobbet.
På kvällen blev det helkroppsmassage hos den bästa Massösen som finns!
Har fått ont under fotvalvet och fick tips om hur jag ska "kurera" mig.
Efter massagen bjöd Krögaren på underbart gräddiga goda hembakade Semlor från Cafét på gågatan. Å sen börjar väl fastan efter det...;)? Fram till Påska?

Krögaren killade mig på ryggen när vi kollade skidskyttet i sängen så jag var mer i dvala än vaken. -En sån Gay....tyckte jag dom sa på TV:n. I själva verket sa de: -Vincent Jay.....
Heja Sverige till ännu ett OS-Guld!

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Du måste tänka mer lager på lager -FASTA??? KRAM!

Henrietta sa...

OK. Du har rätt. Unna sig det man vill. Men ändå...om man som jag blir i obalans och fåt ont i magen av det - då får man välja sina tillfällen. Ja, det ÄR jättegott med Semla - ett tag - och det KAN vara värt njutningen att få ont i magen ibland...hajar du mitt tankesätt...eller verkar det aningen flummigt..;)
Vad jag försöker säga är nog att jag egentligen mår bäst utan semla...men målet vore att som Spader kunna njuta dem i fulla drag. Och du har rätt - någon FASTA blir det inte ta om - får bli ett långpass istället! Kram!

Spader Madame sa...

Förstår... så bra så. Man måste skaffa sig det man behöver för att må bra! Men ibland ser huvudet till att "ordna" obalansen och då är det inte bra.