fredag 1 januari 2010

Nyårslöften

Jag hann inte bestämma något nyårslöfte igår bland cateringkartongerna...
Det första jag ska ta itu med 2010 är att nå mitt viktmål en gång för alla.
Det blev liksom aldrig av förra året. Annat var viktigare. Men nu ska det ske!
Enda sättet för mig att slå nya rekord i löparspåret är att minska på vågen.
Min metod är enkel: Mer träning. Mindre mat. Tålamod.
Är jag nöjd med mig själv och älskar mig själv blir allt annat också bra.
Just nu är jag inte helt i balans men jag kommer att bli.

2010 ska jag försöka leva mer i slowmotion. Fånga dagen. Leva i nuet.
Ta vara på varje ögonblick och njuta.
Även om året börjar i trötthetens tecken känner jag att 2010 kommer bli ett bra år.
Jag ska lära mig se möjligheterna. Allt jag vill är möjligt!
So let´s go - I´m ready!

Tjejmilen på 40 minuter är inget nyårslöfte. Men en morot att sträva efter...

Inga kommentarer: