fredag 11 december 2009

Full kontroll eller noll kontroll - det är frågan

Reflexvästprydda och fina fick jag sällskap av kidsen de första km. Mysigt! När de vek av över hängbron fortsatte jag 7 km till och det blev ett skönt pass.
Kid 2 gjorde sin Favoritpaj alldeles själv idag! De händerna är fulla av kraft och skapargjädje. Så perfekt skapade. Middagen gjorde att hennes mor kunde ta en extra lång skön dusch med tända ljus i badrummet efter träningen och sen sätta sig till bords (ja, nästan i alla fall…).
Hon blir så arg på mig när jag har lagt alla hennes träningskläder prydligt och fint i ordning. –Jag hittar ju ingenting! Allt i en stor hög – ju mer kaos desto bättre för kid 2. Ja, man kanske har nåt att lära? Hur kul är den perfekta världen egentligen? Släpp loss. Tappa kontrollen. Working on it.

Inga kommentarer: