måndag 21 december 2009

Dan före dan före dan före Dopparedan!

En av mina stora lyckor är när man har fått köra ett hårt pass på gymet, duscha, åka hem, äta med min kära och sen njuta resten av kvällen. Humöret blir på topp! Så lycklig att jag är frisk och har chansen till det! I slutet av Januari har jag varit medlem på gymet i ett år och jag ser att mitt kort börjar närma sig fullt - bara 3 pass kvar! Har ju varit medlem och kört pass förr men det blev lite av en nystart förra året - och det är sååå himla kul! Kan inte tacka Josef och Jenny nog mycket för att de driver Trim på ett så fantastiskt sätt! Jag älskar det stället! All heder till Er!
Vi var bara 3 som körde Funktionell idag. Jag blir alltid lite orolig då för det är lika med (=) stenhårt! Och Hej vad vi körde utfall! Det kommer garanterat bli svårt att ta sig ur sängen imorgon. Perfekt laddning inför julafton. Och mycket roligare än att lägga in sill och griljera skinka. Det är Krögaren så duktig på! Ärligt talat är jag otroligt trött på julmat sen vi drev värdshus i familjen i 10 års tid. Blä för ris ala malta! Men gärna ett glas rött...

Inga kommentarer: