torsdag 29 oktober 2009

Favoritpaj

Körde spinning ensam på lunchen idag. Var bara jag anmäld. Sa åt Jennye att sätta på musiken och stänga dörren - sen körde jag! Kul upplevelse att jämföra med. Jag svettades lika mycket i alla fall, men det är klart - med instruktörens peppning är det roligare. Fick i alla fall ett bra träningspass.
Kid 1 tillbringade nästan hela kvällen med att dela ut lokalbladet då det var extra reklam och kyrkblad med den här veckan också. Och cykellådan var för stor först men sen fixade vi en ny och då gick det snabbare. Jag och Kid 2 gjorde jättegod ost- och skinkpaj till middag. Mmmm....mycket godare än Felix!
Krögaren hade ett väldigt lyckat matutskick och kom hem sent.
Kvällen blev TV och mys.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Maria

Måste bara säga hur mycket jag tycker om att läsa din blogg. Du är så positiv så att det smittar av sig på mig och dagen känns så mycket bättre tack för att du skriver så bra Kram från din barndomskompis i Grimsåker hihi (Rosie narturligvis ) Tänkte att jag skulle vara lite hemlighetsfull men kunde jag inte hålla hihi ha det så gott kram igen

Henrietta sa...

Hej!! Åh, vad kul att höra!! Tack, nu har du gjort min dag till en jättebra dag! Brukar försöka kolla in vad du gör på Facebook men jag har dåligt med tid att vara där. Har sett jättefina bilder på dig där i alla fall! Du är fortfarande lika söt och fin nu som då!
Pssstt...jag vet också att våran andra barndomskompis läser den här bloggen...hoppas hon ser våra inlägg...Hmm...vad ska vi döpa henne...du vet hon som har 5 syskon och bodde uppe vid järnvägen nedanför Gustava och Småland...hi, hi..Ska vi säga Violina kanske? Undrar vad hon tycker om det - hon var så himla duktig att spela fiol - spelar hon nåt nuförtiden tro...? ;=)

Anonym sa...

Du violina låter utmärkt tycket jag tack för dina fina ord kram