lördag 4 juli 2009

Travarens nya vän

Vi gjorde en tur till stallet söderut. Knott, myggor och flugor ville smaska på mig när jag mockade så jag slog nog tidsrekord. Åska, regn och sol om vartannat hela kvällen. Vi tittade på Eriks nya travhäst. Det blir något för Travaren att träna upp. Som om hon inte har fullt upp ändå...Men ja, visst är det en utmaning och ja, visst går det att springa in några kronor, men jag förstår att det ligger många, många timmars träning bakom...Jag och Kid 2 tyckte ändå att hon var fin - och Kid 2 ville genast testa att rida...
Callippo ska stå som sällskap på en gård lite närmare oss i någon vecka. Kid 2 blir ju ändå borta på semester ett tag snart så nu får han gå barfota och ha lite semester.

1 kommentar:

Travaren sa...

travaren kommer inte ens peta på det nya tillförskottet =)