fredag 8 maj 2009

Fönsterknackning

Det knackade på mitt kontorsfönster idag.
Det var Kid 2 som hade idrott i skolan och i full färd att springa 3-km-rundan med fröken och hela klassen. –Jag har sprungit hela vägen, utan att stanna en enda gång! Skiner som en sol. Och joggar på stället.
Jag älskar dig.

Kid 1 har varit i Falun på halkbanan med klassen. De testade hur det är att volta och krocka i en bil-simulator-makapär. Ringer från bussen på väg hem och är ”lusig” som vi säger här uppe. Tråkigt att åka buss – ja, ja, livet kan inte vara kul jämt – men nästan!

Njöt av en helkroppsmassage på kvällen. Min massör har aldrig sett mig så stel på framsida lår. Det har ju blivit några löppass på slutet. Som vanligt fryser jag som en tok efter massagen. Drack te och såg på TV resten av kvällen. Fick tips om att jag ska smörja min blåa hand med Arnika. Så det gjorde jag.

Inga kommentarer: